China hua dong

Körde ett härligt pass på gymmet igår som bestod av rygg/biceps/mage.

Efter passet begav jag mig till pappsen där syrran och Jaya var. Vi pratade och hade trevligt. Efter en mysig eftermiddag där så drog vi iväg ett gäng och åt på kina restaurang. Det blev självklart Buffe. Yummie =) Jag och Danne tävlade om vem som kunde äta mest. Tror nästan att jag vann ;)  (som alltid) !

Kom hem vid 20 tiden och då blev det myskväll hos M. Vi kollade på Beck och hade allmänt trevligt =)

Nu ska jag göra lite pyssel hemma. Är ledig idag.

Föresten, vart fan tog våren vägen? Jag flyr snart det här landet.. usch... !!!! Ge mig vår och sommar NU.

Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0