Resumé av förra veckan

Måndag: Jobb 8.00 -16.00. Blev godkänd av föreningen HSB. Åt middag med T och L på china station.

Tisdag: Ledig. Spenderade dagen med T i Länna. Shoppade det ena och det andra. Åt på restaurang med T och L igen - oxfilé planka. Gott.

Onsdag: Jobb 7.30-12.00. Sprang Vårruset med jobbet. Var grymt stolt över min insats. Körde intervall träning hela loppet. Den sista km sprang vi. Sjukt kul. När vi kom i mål så fick gruppen en hel korg med mat. Under tiden vi åt så ropade dom ut mitt namn. Jag hade vunnit en tävling. Galet. Jag fick gå upp på scen och prata med Peter Siepen inför 30 000 personer.  Jag vann en pulsklocka från Polar värd 1500 kr.

Torsdag: Hade validering 8.00-16.00. Jag har gått kravmärkts yrkesroll. Man ska valideras mot sitt yrke, alltså undersköterska. Det gick jätte bra. Över min förväntan. På kvällen hade vi fest med jobbet. Vi hyrde hela china station. Vi åt buffé och sjöng karaoke heeeela kvällen. Jag framförde "i wanna dance somebody" med Whitney Houston. En väldigt lyckad kväll med mycket skratt !!

Fredag: Validering 8.00-13.00. Skrev på skulderbrevet på banken. Myspys på kvällen !

Lördag: Jobb 7.30-16.00. Spelade kubb med tjejerna och några grabbar på kvällen.

Söndag: Jobb 7.30-16.00. Mors dag. Efter jobbet blev det brännboll hos T. Vi var ett gäng på 15 pers. Jätte roligt. Dom är så roliga. Får ont i magen av att skratta så mycket. Var även taxichaufför åt syrran & hennes man som var på grillfest.


Så såg min förra vecka ut. Fullspeckad med saker och mycket jobb.. phuuu... Men en väldigt rolig och händelserik vecka måste jag säga =)                 

(bilder från festen i torsdags + bild från vårruset)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0