Wonderful days

Idag blev det en prommis med favoriterna i TyrestaBy i 1,5 timma. Självklart hade vi bestämt att vi skulle fika efter det, men fikat i tyresta var stängt så vi fick åka hem och laga mat och baka istället.

Efter all mat så blev det en snabb visit hem för att utföra lite hemmafru sysslor. Sedan åkte vi tillbaka igen. Igår spelade vi monopol i 5 timmar. Från kl 19.00 - 12.00. Idag skulle de bli revange för de andra (trodde dom ja), men så blev inte fallet... HAHHA.. (glädjedödare). Idag spelade vi från 20.00 - 01.00. Sedan skjutsade Robbelibobbanboy hem mig. Nu sitter jag här i sängen med laptoppen och ögonen rullar på mig. Ser snart inte vad jag skriver.

Det har varit två helt fantastiska dagar i rad. Helt underbara. Galet mysigt sällskap. Såååå mycket skratt. Gudomligt god mat.

Har även pratat med mammsen i telefon ett flertal ggr. Åh, hon har det bra där nere i 40 graders värmen.. Jag avis???... jaaa.. det kan man lungt säga..

Nä nu blir det natti natti för min del. Ska upp kl 8.00 imorgon. YES !

Puss, kram & nyp i stjärten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0