Shopping @ IKEA

Igår var jag och K på IKEA i fleeeeera timmar.

Så sjukt kul. Shoppade lite saker men om några dagar blir det ÄNNU mer shopping. Snart är dagen med det stora D här =)
*längtar*

K och jag spenderade väl si så där 5-6 timmar på Ikea. Men då åt vi där också. Vi skrattade nästan ihjäl oss när vi åt. Åh va jag älskar henne. Min bästa vän - 22 års vänskap ! Oslagbart.... Älskar mina bästa vänner. Ni är bäst =)

Nu har jag ätit frukost och läst DN. Dags att bege sig till jobbet.

Har sån träningsvärk sen brännbollen, kan knappt klä på mig kläderna själv. Personlig assistens.. Nån...??!!

På återseende !

Kommentarer
Postat av: hedda

<3<3

2009-06-04 @ 23:44:29
Postat av: Busan

<3 love u

2009-06-05 @ 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0