Renovering

Renovering renovering renovering..
Det är vad som står på mitt schema now a days

I torsdags var jag och K i min lägenhet och rev ner tapeter. Vi dunkade musik, sprutade vatten hej vilt på väggen och sen var det bara att skrapa ner skiten och se glad ut =) Tack så jätte mycket för hjälpen mitt underbara hjärta. Guld värt !!

Idag gick jag upp kl 9.00. Duktig flicka. Har ätit frukost och läst DN (vuxenpoäng). Nu ska jag diska, städa undan lite fort hemma hos mig (mamma) och sedan ska jag till min lägenhet och fortsätta riva ner tapeter. . .


See you later alligator ^^

Kommentarer
Postat av: busan

<3 mitt hjärta, såklart jag hjälper dig! Du fick ju slita i K*m´s förra lgh, så nu ger jag tillbaka :) gentjänster du vet.. pussss

2009-06-13 @ 17:40:03
Postat av: David

Tycker fortfarande du ska skaffa dig ett "Gloryhole" i din nya lght.

2009-06-14 @ 22:51:05
Postat av: Busan

ÄCKEL-DAVID!! Ursch o fyy på dig!

Bara för att du vill ha ett sånt hål, äckel äckel ;)

2009-06-16 @ 10:37:11
Postat av: David

HaHa snacka om hycklare. du gillar Gloryholes ju

2009-06-16 @ 11:20:41
Postat av: Busan

HAHAHAHA, visst bejb, in your dreams

2009-06-17 @ 11:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0