Mys dag

Började dagen, lördag, med att kl 2,30 på natten följa mamma till nattbussen för att hon ska åka till Grekland i några veckor. Så glad för hennes skull. Hon ringde när hon hade kommit fram under dagen och sa att resan hade gått jätte bra och att det var hur varmt och skönt som helst där nere. *avis*. Hon kommer ha det underbart =) Saknar när hon och jag åkte tillsammans och luffade nere i grekland/turkiet i en månad varje sommar. Men det är riktigt kul för henne att åka iväg nu. Älskar henne av hela mitt hjärta ♥

Idag var jag i MIN lägenhet. Så underbart. Min alldeles egna lägenhet på 74 kvm. I love it !!! Jag och pappa var och lämnade lite saker där. Bla. utemöbler så jag har något att sitta på. Efter vi hade röjt lite där så åkte vi och syrran, robban & jaya och handlade i länna. Det blev massa saker. Hink, skurgrejjer, trasor, dukar, spraymedel, galjar, klorin mm. mm. Efter shoppingen åkte vi och åt på restaurang - oxfilé planka. Min favorit. Alltid lika gott !

Nu ska jag sussa. Klockan är ställd på 8.00 imorgon bitti för att träffa upp S. Så kul att hon och jag har börjat prata och umgås igen. Hon är underbar. Efter jag träffat henne blir det en smarrig frukost, ett besök till gymmet och sedan ska jag till min lägenhet. Micke, målare, som jag jobbar  extra tillsammans med, han ska komma & kolla på min lgh imorrn. Han ska se vad han tycker om det. Vad som behövs göras mm. Så får vi se om vi kommer fram till att han ska måla min lägenhet eller om jag ska göra det. We´ll see ^^

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Busan

WEEEIII!!!! Lägenhet! <3

2009-06-07 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0