Helt slut som artist

(Jag borde inte bry mig, men jag gör det ändå. Fattar inte varför. Så j****vla irriterande. Helvete... f a n)

Nu ska jag sluta grubbla över det. Nu över till något roligare:

Idag har det blivit jobb till kl 12.00. Sedan köpte jag en jäääätte söt klänning
 till min underbara systerdotter, som förövrigt kommer bli mitt gudbarn.
Hon ska döpas i augusti och jag ska bli hennes gudmor. Vilken ära !

Efter jobbet så lämnade jag klänningen och hon blev jätte glad. Åh världens
sötaste unge. Älskar henne ♥ Sedan blev det lunch. Tvättade i min nya
tvättstuga. L och T kom till min lägenhet och så renoverade vi. Vi slet
som galningar. Svetten rann, fast det berodde nog lite på att vi hade
en ångmaskin som var lite över 100 grader.

Efter att vi hade slitit i över 3 timmar så begav vi oss till donken
för att äta. Det hade vi förtjänat efter vår insats idag. R kom även
dit, deras son, och ville äta med oss. God mat, trevligt sällskap med
mycket skratt - som alltid !

Over and out
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej Lillstrumpa!

Nu har jag förberett med lappar här hemma, du och pappa kommer dööö när ni ser alla rosa post-it överallt!!! :-D

Varför är du en outsider??? Och varför är du helt slut??? Skickar en styrkekram...

Tack igen för klänningen, den var ursöt!

By the way...; Det är en ära att du VILL vara gudmor, vi är så glada över det!

Puss!

2009-06-18 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0