Det går bra nu


Efter jobbet igår kväll blev det en visit till mysiga Smådalarö. Det blev fika (såklart) och trevligt sällskap. Kom hem si så där mitt i natten, men det var det värt !

Idag har jag varit ledig. Har varit i skolan och beställt massagebänk. Skönt !! Sedan har jag, pappsen, T och L tagit mitt kök (som är nedrivet) och lastat in i lastbilen och åkt till tippen, SRV, i jordbro och slängt allt. Sorligt på ett sätt, men skönt på ett annat... Har även ringt massa samtal, bla. till folksam, där jag nu har skaffat en bostadsrätthemförsäkring. Har fixat lite hemma hos mammsen också. Snart kommer hon hem. Jag längtar. Saknar henne så mycket. Sagapo mamma

Nu ska jag ta en härlig dusch, läsa några kapitel i en bok, sedan sussa ^^


På återseende
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0