Uppdatering

Tänkte uppdatera lite av "det senaste"

* i Tisdags var jag och C på gymmet tillsammans. Jag coachade henne lite grann. Var jätte kul. Vi körde ben och armar. Hade bra med träningsvärk dagen efter det.

* Har skadat mig. Haft nån muskelskada i benet i över en månad. Ringde läkaren för att beställa tid men fick prata med en sur sköterska som sa att jag skulle smörja med voltaren i en vecka. Går det inte över då så får jag komma till läkaren.
Så nu när man har ständig värk i benet så är det inge bra att träna. Det fattar ju vem som helst. Så jag ligger lågt med träningen just nu. Tränar lite. Men kör inte hårt och tränar absolut inte ben.

* Ledig flera helger i rad nu. Så underbart. Vanligtvis jobbar jag varannan helg.

* Kom precis hem från Tyresta By med H och T. Sjukt roligt. T klappade några baggar då H säger: "Totte klappar en gabbe".. haha.. Lite ombyte av bokstäverna där va..? Jag klappade en häst. Så otroligt fin. Jag saknar hästarna. Jag red när jag var yngre. Hästar är underbara djur =) Funderar på om man ska börja rida igen?

Ikväll blir det bowling för hela slanten.... weiiii....
På återseende !

Kommentarer
Postat av: Hästwig

tyresta by var mysigt... vi gick ju väldigt låååååångt innan vi fick fika ...haha =)

Måste vi göra om snart...

och bowlingen ska vi inte tala om det gick ju verkligen skit.

2009-01-11 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0