10 saker du inte visste om mig

 

♥ Har sjungit i Globen i en stor kör för Dalai Lama

♥ Gjort minilumpen. Sjukt roligt. Pang pang med AK5a.. *saknar*

♥ Kan göra en blomma med tungan (svårt att beskriva)

♥ Talar flera språk än svenska och engelska

♥ Sett en människa dö

♥ Tränat kampsport

♥ Har en otroligt stor fobi för spindlar

♥ Sökte till årets Robinson, gick vidare på intervju, men gick tyvärr inte vidare till de 30 som blev antagna till programmet. Jag var helt enkelt för bra för dom ;)

♥ Har varit i Afrika, Europa, Asien. Bara Amerika och Australien som fattas. Afrika var helt sjukt. Var i Marocko, i en icke turist "by". Alla var helt galna när dom såg mig: Blond utsläppt hår med vit kjol och vitt linne. Vi kunde inte äta ifred, kunde inte gå i fred, inte handla ifred. Ingenting. Folk tog på mig och trodde att jag var en ängel, till slut orkade jag inte mer så jag började stor böla och så åkte vi tillbaka till Spanien.

♥ Varit statist i flera långfilmer. Bla. "säg att du älskar mig ", "hip hip hora ", "gangster ", en grekisk långfilm som är jätte jätte känd i Grekland "sirens of the aegean sea". Skulle nyss varit med i en ica reklamfilm men fick tyvärr inte ledigt från jobbet så jag får medverka i Icas reklamfilm i Februari istället. Största drömmen är att få huvudroll i en långfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0