Nytt år, 2009

Igår blev det shopping.. weii.. Åkte till Kista med K. Jag hittade träningskläder. Älskar att handla. Blev även fina bling bling smycken. Handlade mat också. Äta bör man annars dör man. Blev filmmys igår sen somnade jag. Tidig uppgång imorse för att sedan bege mig till jobbet. Efter jobbet blev det träning. Rygg/Mage stod på schemat idag.

Så skönt, för att nu är jag ledig 3 helger i rad. Så sjukt underbart.. underbart underbart underbart.. Veckan som kommer, ska bli fylld med träning. På tisdag ska jag på möte på Sats för att prata framtidsplaner. Längtar.

Ska även träffa upp R i veckan eller nästa för att träna tillsammans. Jag behöver lite push nu. Känner helt klart att jag har blivit starkare, men känns som att jag ändå gör samma övningar hela hela hela tiden. Ingen variation. R ska iaf hjälpa mig, ser verkligen fram emot det.

Imorrn blir det jobb igen. Sen kvällen får jag se. Är ledig på tisdag. Skönt ! Kan man vara uppe lite längre imorrn =)

Nu ska jag fortsätta kolla på film och sen ska jag sussa gott ^^

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0