Namaste !

Fredags: Jobb på dagen och sedan blev det restaurang besök på söder. Jätte mysigt och otroligt gott. Sedan blev det myspys på kvällen ^^

Lördag: Jobba på SATS på förmiddagen. Tränade bröst/axlar/triceps efter att jag hade jobbat klart. På kvällen blev det utgång med nära och kära. En relativt lyckad kväll. Drack mig inte full, för jag hade jobb som väntade dagen efter. Ordning och reda !! Somnade vid 5.00....

Söndag: Vaknade efter 2,5 timmas sömn. Upp och hoppa och gå och jobba på SATS igen. Full fart hela dagen. Efter arbetspasset så blev det bara en promenad på löpbandet i 30 min. Äter fortfarande mediciner för muskelinflammationen i benet, så får inte träna ben eller anstränga benet, men kände att en liten promenad kunde nog gå bra. Ska äta medicinen tills tisdag morgon. Jag har fortfarande ont. Har det inte hjälp innan tisdag så får jag besöka läkaren.. igen..

Efter träningen idag så blev det en snabb dusch för att sedan lägga mig på massage bänken, hos en massageterapeut på SATS. Killen som masserade var grym. Jag somnade i princip. Egentligen är jag den som ger alla massage, älskar att ge folk massage, men denna gång fick jag lyxa till det, och det var det värt =)

Imorgon: Träning (rygg/mage/biceps) och massa städning hemma på förmiddagen. Jobbar kväll imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0