Lyckad fredag

Igår blev det myspys hela kvällen med M. Hade så sjukt roligt. Du är underbar. Det blev middag i stan och efter det blev det godishandlande och bio. Vi såg "Yes Man " med Jim Carrey. Jag älskar honom. Han är grym. Jag skrattade (som vanligt) högt över hela bion. Vilket håll vi än kollade åt, så satt det par och hånglade. Va fan, ta in på hotell (suck) !! Filmen var jätte rolig iaf och tågresan hem var ännu roligare. Vi skrattade så vi grät. Så härligt. Det där måste vi göra om oftare.

Idag var det min första jobbdag på SATS. Det gick super bra. Var sjukt roligt och det är jätte snälla människor som jobbar där. Jag trivs som fisken i vattnet. Efter jobbet där så stannade jag kvar och gymmade. Blev rygg/triceps/mage. Ska egntligen vara biceps, men körde det tidigare i veckan så därför blev det triceps idag.

Efter träningen blev det god middag hos pappsen och fika. Ikväll vet jag inte vad som händer. Nu är jag fruktansvärt trött, så ska ta mig en kopp te och mysa mer mig i soffan...

Puss på mina kära läsare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0