Hurry up

Har namnsdag idag =) Ville bara säga det som en bra inledning

Har jobbat idag. Efter jag slutade, 17.00, så skyndade jag mig till bussen för att hinna till gymmet och träna ett satscorepuls pass. Trodde jag. Jag kutade till bussen och självklart, så åker den ifrån mig, jag hinner nästan nudda den. Fuck. Skit. Fick ta en annan buss och sen skynda mig in till gymmet för att hinna till passet. Så träffar jag upp E, som jobbar där:

E: "Hej Hanna, hur mår du??
Jag: "Joo bara bra tack, hur är det själv?
E: " Bara bra tack"
Jag: "Är det du som håller i corepuls passet idag?"
E: "nej men lilla vän, vi stänger 18.00 idag" (jag kom dit 17.20), men om du skyndar dig så kan du ju gymma en halvtimma"
Jag: "(besviken) "okej, får göra det då"

skynda skynda skynda.. hela dagen har varit skynda skynda skynda.. phhuuuu.. suck.. Nu är jag helt slut !

Det blev iaf powerwalk en halvtimme på löpbandet. Ingen motivation. Ingen lust. Ingen ork. Hela min träning för idag var bara kaos och kändes som att det inte gav mig något ändå. Men men..

Nu ska jag äta fisk, ris, morötter, sallad och vitkål. Sen blir det mys framför tv:n.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0