Go´och glad´

Jag är så lycklig. Så glad. Det sprutar glädje om mig. Igår ville chefen på jobbet prata med mig. Hon sa att jag fick fast tjänst (heltid) Det är helt amazing. Jag har inga ord. Äntligen *Lyckorus*. Idag hade dom på jobbet köpt blommor till mig som "grattis till tjänsten". Så söta. När jag kom hem hade mamma handlat en gudomligt fin ros och lotter. Hon är bäst. Imorgon ska jag bjuda på riktigt grym tårta. Blir köpetårta på icamaxi eller paus =) Längtar !! Mys med jobbgruppen imorgon..

Idag ringde mitt andra jobb, SATS, och undrade om jag ville jobba i helgen. Of course ! SATS har öppet hus i helgen så det behövs extra personal. Även dom trivs bra med mig och jag trivs bra där. Så nu ska vi skriva anställningspapper. Underbart.

Allt bara flyter på... weiiii...  Träningen går sådär. Har ju en muskelinflammation som inte går över. Äter ju dock starka inflammationsmediciner nu, så hoppas att det går över snart. Tills dess tränar jag bara överkroppen. Tänkte försöka smälla in 3 pass nu i veckan också. Fullt upp. Ett heltidsjobb som undersköterska, ett extrajobb på SATS och sen träna 4-5 gånger i veckan (busy woman) Och självklart umgås med familj och vänner. Ni är mitt allt ♥

Livet är bra härligt ibland va.. ?!  =)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0