Diagnos: Muskelinflammation

Jag har ju haft ont i benet en längre tid, och haft hopp om att det varje vecka ska ha gått över. Men icke sa nicke. Pratade med en sjuksköterska förra veckan som gav mig rådet att smörja med voltaren 3 ggr/dag i 1 vecka. Det hjälpte inte. Igår ringde jag och bokade tid hos läkaren, som blev redan idag (tack tack tack). Läkaren konstaterade då att jag har en muskelinflammation. Så nu ska jag äta starka inflammationsmediciner i 10-12 dagar, går det inte över då så ska jag höra av mig till dom igen... Inflammationen beror trogligtvis på att jag överansträngt mig. Jag är medveten själv om att jag har kört riktigt hårda benpass på gymmet.. tyvärr =(

phuuu... dagen på jobbet har inte varit den bästa heller... problem hit och dit, negativa saker hit och dit. Ingen rolig dag!

Sen nu på kvällen, när jag var som mest "deppig" så kom jag faktiskt på att:

♥ Imorgon ska jag på middag samt biodejt.. mys..

♥ På lördag ska jag provjobba på mitt gym *längtar*

♥ Äntligen har vårat "Beach 2009 -team" på jobbet kommit igång!

Nu blev humöret på topp igen =)
På återseende !

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för igår gumman! Det var supertrevligt och väl behövt =)) Vi måst göra det igen snart!! =) Puss!

2009-01-17 @ 16:47:49
URL: http://mariee87.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0