Tro Hopp Kärlek

Måndag: Se tidigare inlägg

Tisdag: Simning 45 min med T. Det var otroligt skönt, men jobbigt. Vi körde ca 40 min simning och sen 10 min vattentramp på djuptvatten, såklart utan att hålla i sig i något. Det är mkt mkt jobbigare än vad man tror. Nu har ju jag och T skaffat simårskort, så träningen kommer verkligen bli varierad nu. Roligt ! Jag bjöd på lunch till mig och T som bestod av hemmagjord fiskgryta och ris. Till middag blev det kassler och pasta.

Onsdag: Jobbade på morgonen. Tog med mig T till SATS som fick prova på gymmet. Vi körde ben och mage. Det var riktigt roligt. Träffade även på andra kompisar där vid stretch hörnan, och vi skrattade, skrattade och skrattade !!! Froggy style *ler* Till lunch blev det 1 dl kräftstjärtar och 200 g gravad lax samt vatten och dricka till och bladspenat. Bantning pågår? haha.. Middag blev det 0,5 dl ris (försöker minska på kolhydraterna), kycklingfilé, wok grönsaker och broccoli. Dricker vatten till alla måltider, dock förutom frukost. Åt även 8 frukter under onsdagen. Jag har blivit fruktoman. But i loooove it =)

Torsdag: Jobbade imorse 7.30-14.00 sen åkte jag till Haninge centrum för att jag skulle ge blod, sedan insåg jag att det var visst 2009-03-19.. jag låg visst en månad före. Fan ! Gick till pappsen och fikade. 16.00-19.00 blev det jobb på SATS. Arbetskamraterna där är underbara. Har så roligt med dom. Dock har huvudvärk hela dagen. Jobbigt =( Lunchmaten bestod av kräftstjärtar, lax, bladspenat. Samma som i onsdags. Middag hemma blev makaroner med köttfärsås.

Fredag: Jobb 7.30-16.00. Sedan får vi se vad kvällen erbjuder. Är som tur ledig på lördag. Häääärligt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0