Träning och kost

Igår lånade jag 10 böcker från bibblan. Inte så svårt att gissa vad böckerna handlade om? Träning och näringslära, såklart, haha. Jag lever på träning och kost. Så himla roligt !

Idag har jag jobbat och varit jätte duktig med kosten. Ätit var 3:e timme, fast det gör jag varje dag ändå, men kände mig extra duktig idag =) Efter jobbet drog jag och en arbetskollega till gymmet och körde SatsCorePuls. Man står på en vinglig bräda som är rund och så tränar man på den. Elli var instruktören och hon är SÅ duktig ! När hon dessutom skrek ut i högtalarna "Hanna, kom igen, ännu längre ner kan du gå", så blev man 100 gånger mer peppad att ta i. Detta var faktiskt det första träningspasset som jag har kört med ben, sen jag fick min muskelinflammation. Jag tar det ganska lungt i början, vill inte överbelasta.. igen..

Efter träningen blev det en satsumas och en proteindrink. Sen hem, ta en skön dusch för att sedan bli serverad mat.

Nu ska jag lägga mig och läsa om styrketräning och kroppens muskler och leder *ler*

Sov gott ^^
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0