Supernanny

God damn, gissa om jag har träningsvärk sedan i måndags då jag tränade SatsCorePuls. oj oj oj. Speciellt i rumpan. Jag har till och med svårt att sätta mig ner på toan. Not good !

Efter jobbet igår så åkte jag hem, klämde i mig lite kassler och spenat, och sedan följde jag med syrran och hennes man på möte för att vara barnvakt åt deras lilla sötnos (dotter). Hon är världens sötaste unge någonsin. Hon har lärt sig så mycket. Hon har en stolt moster *ler*

Var och hämtade ut en bok som jag beställde igår. Isodieten av Fredrik Paulún. Grymt ! Beach 2009, here i come !!

Onsdag, idag, blev det jobb, fast bara till 12.00. Vi hade APT på jobbet. Sedan åkte jag till centrum och shoppade. Två jätte fina mjukis dressar *myspys* Efter det så gick jag raka vägen ner till gymmet och körde rygg/mage/biceps. Väl hemma så fixade jag samma mat som igår. Kassler, lite pasta (försöker hålla igen med kolhydraterna), och massvis med spenat. Säkert 4-5 dl. Jag älskar spenat. Jag skulle kunna leva på spenat. MUMS.

Jag är så trött idag. Tänkte försöka lägga mig redan 20.30. Låter tidigt, men ack så skönt.
Sov gott
Puss på er (lämna gärna en kommentar, fegisar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-16 @ 21:08:57
Postat av: M

"Beach 2009, here i come" tror jag verkligen på med tanke på hur mycket du verkar träna och ligga i med ordentlig mat.

2009-02-16 @ 21:10:22
Postat av: Hanna

M: Men tack så mycket :) Det värmde verkligen. Jag kör hårt nu. Snart är sommaren här ;)

2009-02-17 @ 08:25:10
URL: http://charliesangels.blogg.se/
Postat av: M

Borde också göra det och inte bara till sommaren då utan för hela året.

2009-02-17 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0