Pectoralis major, triceps brachii, deltoideus ^^

Pumpade som satan på gymmet idag. Körde Axlar/Bröst/Triceps. De är mina svagaste muskler, just därför som jag ska börja prioritera dom lite mer. Ligger lite i underläge jämfört med dom andra musklerna. Blev ett hårt pass iaf med hunkarna vid de fria vikterna. Hittade en riktigt het j*vla hunk där asså! Tappade nästan koncentrationen (not good). Hur som helst, körde på iaf. Kul att man äntligen börja märka resultat. Man orkar ta mer och mer vikter. Roligt =)

Har även tankat ner bra musik på mp3:n. Bl.a. nightwish, scooter och så älskar jag att köra till blade låten med Ali Payami. 10, 9, 8... Nedräkningen, sen bara pump pump pump ! Så sjukt bra musik och träna hårt till. Me like ^^ Blev även fettförbränning efter styrketräningen = Cyklade 1 mil =)

Dessutom träffade jag på E på gymmet. Vi stod och pratade en bra stund om utbildning. Jag kanske ska gå STEP utbildningen. Så jag blir Step/Aerobic instruktör. Men vi får se. Det är fortfarande Personlig Tränare som är målet och drömmen.

Nu ska jag smygäta en semla, dagen innan Fettisdagen. Man måste ju vara först ut med att äta haha..

Jag börjar bli rätt biffig... eller vad tycker ni ? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

en belgisk tjur i bikini..

2009-02-23 @ 22:41:03
Postat av: M

Hahaha men nej Hanna, detdär är INTE snyggt!!

2009-02-24 @ 19:07:12
Postat av: Hanna

M: HAHA, tror du själv att jag tyckler att det där är snyggt? På riktigt? no no no.. mest en skojjig bild bara ;) take it easy !

2009-02-25 @ 06:42:16
URL: http://charliesangels.blogg.se/
Postat av: Busan

haha, snyggo-hanna ;)

2009-02-25 @ 16:28:16
URL: http://busansbus.blogg.se/
Postat av: M

Man vet aldrig, har träffat tjejer på gymmet som tycker att sådant ÄR snyggt, hur man nu kan tycka det....

2009-02-25 @ 19:33:36
Postat av: Hanna

Vem är "M" föresten? :)

2009-02-25 @ 22:25:49
URL: http://charliesangels.blogg.se/
Postat av: M

Det du!

2009-03-03 @ 21:24:10
Postat av: Hanna

M: haha, fegis ;)

2009-03-04 @ 12:16:19
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0