Inspelning av ICA reklamfilm!

Igår var det en händelserik dag. Nu kommer jag dock inte orka skriva mycket om det, för vill bara gå och lägga mig *gäsp*
Men gick upp igår (tisdag) kl 4.00 på morgonen, gjorde mig iordning och åkte till Täby. Där spelade jag och några till, in en ICA reklamfilm. Det var helt underbara människor. Både filmteamet och de övriga personerna. Det bjöds på massvis med mat (me like), mellis etc etc. Vi gick aldrig hungriga iaf. Viktigt att vara mätt när man spelar in så länge som vi gjorde. Vi spelade in i 13 timmar. Förstår ni...?! Det är inte bara några timmar. Utan 13..13..13.. TIMMAR ! Vi hade dessutom riktigt tjocka vinterkläder på oss också för att vi skulle "handla på ICA med vinterkläder", för det är ju trots allt vinter nu =)

Dagen och kvällen var iaf jätte lyckad. Knöt många nya kontakter. Underbart. Fick skjuts hem av K. Tack så mycket gubben *ler*.

Även idag fick jag ett roligt samtal från ytterligare en rolig grej. Om det går vägen, så kommer det bli sjukt kul och sjukt annorlunda. Helt galet !! Får hoppas på det bästa =) *håller tummarna*

Imorrn blir det jobb och träning. Fredag jobb och träning. Ledig i helgen (ev jobb på SATS). Men min systerdotter fyller år på lördag, så blir barnkalas för hela slanten.. weiii.. Hon är världens sötaste *Gull unge*. Längtar tills att få träffa sötnosen!

Natti natti
PUSS

Kommentarer
Postat av: M

Ska bli kul att kanske få se någon skymt av dig i kommande ica reklam. Jag trodde att en sådan liten reklamsnutt skulle ta säg 4-5 timmar att spela in med 13 timmar var lite väl. Hoppas du fick bra betalt då :)

2009-02-05 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0