Biodejt

Igår var jag på bio. Såg seven pounds med Will Smith. Han är en grym skådis. Mestadels gör han ju bara komedi serier/filmer. Men denna gång var han "seriös". Otroligt bra. Det inhandlades godis, popcorn och läsk. Precis så som det ska vara när man går på bio. Det kom några tårar från mig och M i slutet av filmen. Jag rekommenderar den starkt ! Den borde alla se. . . Och tack M, för en lyckad och mysig kväll =)

Idag har det blivit jobb med mina underbara arbetskollegor. Haft så trevligt. Vi lyxade till det vid lunchen och åt kycklingklubbor (det är iofs jätte bra) men så köpte vi potatisgratäng också. Så gott! Sen sallad och vatten till. Efterrätten blev marängtårta som en på jobbet hade bakat. Yummie ^^

Nu ska jag laga mat. Vet dock inte om jag ska laga köttfärsås och spagetti eller tacos? Har ätit tacos rätt mycket nu. Men det går fortare att laga än köttfärsås... hum... svårt val....

Trevlig alla hjärtans dag på er ♥

Kommentarer
Postat av: David

har inte du köttfärs på dina tacos????

2009-02-14 @ 18:57:42
Postat av: Hanna

David: Haha joo självklart har jag det! Men jag menar att jag tröttnat lite på själva rätten. Så idag fick det bli köttfärsås =)

2009-02-14 @ 19:51:10
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0