Som man bäddar...

Kvällen igår resulterade i att jag sov till kl 11 idag. Välbehövligt. Jag, K och H hade myskväll. K och jag åt middag som bestod av: Fläskfilé, potatisgratäng, sallad, vitlöksbröd och tzatziki. Mums. Efter det åkte vi och nattade hästarna *underbart* och sedan hämtade vi H från jobbet. När vi kom tillbaka så kollade vi på filmen "Som man bäddar..." och åt massa gott gott. En rolig film faktiskt =)

Att göra idag:

* Tvättstugan
* Gå till min lgh och renovera. Måla fönster och måla garderobsdörrar
* Städa lite i mitt andra hem (hos mamma). Sortera lite saker i alla miljontals lådor
* Göra hårinpackning.
* Skicka in anmälan till PIK
* Ev. ta en promenad?
* Ikväll blir det nog filmkväll och mys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0