IKEA ^^

Väcktes av larmet på mobilen kl 9.00. Då var det dags att stiga upp (på min lediga dag) för att ringa läkaren och få en tid. Som tur var fick jag en tid kl 13.30. Det blev blodprovstagning och urinprov. Jag H A T A R nålar. Usch. Värsta jag vet. Jag kan ta blod prov på andra och har gjort det många gånger (är ju undersköterska) utan problem, men klarar inte av när folk tar på mig.
Så idag svartnade det för ögonen och dom fick tippa bak mig i stolen så allt blod skulle komma till hjärnan. Sedan fick jag ta blodprov i fingret (för det inte kom tillräckligt med blod från armen) och så fick hon trycka och trycka på fingret och ta ett halvt rör med blod därifrån. Lagomt ont i fingret efter det. Hon som tog prover på mig var biomedicins analytiker - låter som att hon tjänar bra....

Har även åkt till IKEA med mammsen, tarja och lasse. Vi handlade hem heeela mitt kök. Drog ut 3 stora fulla vagnar och la sedan allt i lastbilen. Känns jätte skönt =) Ett steg närmare. . .

När vi var klara med handlandet och när vi hade kommit hem och plockat upp allt i min lgh så träffade jag upp M så tog vi en kvällspromenad. Riktigt skönt. Nu är jag helt slut efter denna dag ! Nu blir det sussa för mig, för imorrn blir det jobb.. Jippiiee (not). . . PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0