Icke planerad utgång

Igår blev det utgång. Fast det var egentligen inte menat. Haha. Jag åkte hem till E och J och lånade kläder. Sedan begav jag mig hem och gjorde mig iordning lite halvdant. Hämtade upp mina två små nissar och så åkte vi till station. Dom drack öl och jag cola. Men man kunde tro att jag drack rom & cola. Respekt ! Efter ca 2 timmar där åkte vi upp till ollan. Träffade på massa roligt folk där. Huuuur kul som helst =) Mina grabbar var där och det var helt underbart att få träffa dom *mys*.

Skjutsade hem folket som jag var ute med och åkte och hämtade nästa gäng med fyllosar i Grindstugan. En polare till mig och hans kompisar ville till handen så självklart ställer man upp och är fylle chaffis =) Nöjet är på min sida ^^ Fick köra två vändor i Grindstugan. Den ena skulle lååååååååååååååångt in i skogen. Så släppte honom först för att sedan hämta det andra packet och köra hem dom. Så otroligt roliga killar. Har jag rätt eller fel.. ? RÄTT !

Nu ska jag över till syrran och kolla film. Stiga upp kl 4.00 imorgon bitti och gå till läkaren.

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0