Hemmafixarna

Mobillarmet väckte mig kl 8.30. På semestern. Whoho. Pigga & glada. Not.

Bara att stiga upp med ett leende på läpparna. As usual. Det blev frulle och sedan ut på promenad. Kl 10.00 mötte jag upp syrran, robban och jaya på hennes förskola som hon ska börja på. Man får inte säga dagis nu för tiden. Ajja bajja ! Förskola heter det. Rätt ska vara rätt. Träffade fröknarna så att dom vet hur vi ser ut om vi ska hämta Jaya någon dag.

Sedan åkte jag, syrran, robban och jaya till Huddinge sjukhus för syrran skulle dit. Efter det blev det lunch på sjukhuset. Jag åt koldolmar (vuxen poäng) med potatis, lingonsylt och brunsås. Yummie ! Efter besöket där så åkte vi till Bauhause och handlade mer golv åt mig och sedan åkte vi till min lägenhet och rev upp allt golv vi la igår (för att det blev fel) och la om allt igen. Vi gjorde 6 rader av 9 möjliga. Imorgon gör vi resten. Något att se fram emot, kanske.

Nu blir det en macka och prison break.
Ska upp kl 4.00 imorn bitti och åka till läkaren med K.
Sååååå kul med läkarbesök !!!!!

Sov gott ^^

Kommentarer
Postat av: David

fan vad jobbigt att äta "koldolmar".. själv tycker jag att vanliga KÅLDOLMAR e äckliga.. kan bara tänka mig vad "koldolmar" måste smaka skabb. ;)

2009-08-18 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0