Ett gott skratt förlänger livet

Då var det söndag. Trevliga roliga söndag. Mysiga söndag.

Har blivit jobb i helgen. Jag och T har jobbat tillsammans både lördag och söndag. Det har gått jätte bra. Hon är min pingla. Hon får mig att längta till att gå upp kl 5.30 på helgerna för att jobba med henne =) Underbart !

Idag lagade hon och jag tre rätters lunch tillsammans som bestod av:

Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Omelett med sallad
Efterrätt: Melonskivor doppat i smält choklad

På jobbet har vi tre bilar. Jag och T är ansvariga för en bil. Den tog jag till statoil idag för att göra ren, utanpå och inuti. Jag höll på och tvätta den i 2 timmar. Dammsög. Skurade golvmattorna. Tvättade av alla ytor inuti plus att jag tvättade av fönstrena invändes. Sedan, efter mycket slit så körde vi en bra avslutning - silver bil tvätt ! Skinandes ren =) Kändes skönt att få det gjort.

Vi hade så sjukt kul  på jobbet idag. Riktigt roligt. Älskar mitt jobb och älskar mina underbara arbetskamrater. T, jag och N skrattade tills vi (nästan) kissade på oss idag ! Jag älskar att skratta. Får sånt lyckorus i kroppen...


Bjuder på dagens roliga:

"Han hamnade brevid en äldre kvinna på en bar. Hon såg verkligen riktigt skaplig ut, även om hon sa att hon firade sin 61 årsdag. Faktum är att hon såg bättre och bättre ut eftersom timmarna gick och han tänkte tanken att hon säkert hade en riktigt snygg dotter.  De drack lite och småmyste då hon plötsligt frågade om han testat en sportmans-dubbel?
- Vad menar du med det? frågade han
- Det är en mor och dotter trekant med dig, sa hon.
De drack lite till och hon sa att detta var hans turnatt. En stund senare tog de taxi hem till henne.
När de klev över tröskeln ropade hon in i huset:
- Mor, är du fortfarande vaken?"


Nu blir det filmmys *hihi*
PUSS !

Kommentarer
Postat av: Busan

HAHAHAHAAA jag dööör!! du e fan sjuk, gumman ;) <3

2009-04-06 @ 00:08:28
URL: http://busansbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0