Nu kör vi !!!!

Jag är så jävla laddad ! Geväret är laddat. Nu ska jag ut och kriga, med mig själv..

Har haft ett låååångt samtal med Micke idag. Han ska hjälpa mig med både träningsschema och kostschema. Vi ska lägga upp ett 16 veckors program. Kommer bli tufft. Kommer bli grymt. Kommer säkert spy halvvägs. Men jag ska (ta mig fan) klara det !! Det är nu eller aldrig.

Jag kommer satsa. S t e n h å r t. Som aldrig förr. Jag vet vad jag ska ge mig själv när jag har vunnit. När jag har gått i mål. Jag är en otroligt envis person (som de flesta kanske vet). Ofta ger jag allt jag kan och ger mig inte förens jag har vunnit.

Tur att han finns. Tur att han tror på mig och peppar mig
Tack Micke =) ! Du är grym.

Kommentarer
Postat av: Valderrama

Nice! Inget sprit eller cider för lilla Hannah under dom närmaste 16 veckorna! duktigt! ;)

2009-04-03 @ 09:56:38
Postat av: Hanna

Va fan David, nu ska vi inte vara så petiga ;) haha. Lite tequila rensar kroppen. weiii. Nä men jag ska verkligen försöka hålla mig. Iaf borta från cider & drinkar. Det är ju bättre med ren alkohol (kalori mässigt). Så hädanefter får jag halsa vodka och tequila. Du ser fram emot partykvällarna med mig va ;) fylle hannah

2009-04-03 @ 10:08:57
URL: http://charliesangels.blogg.se/
Postat av: Valderrama

Vispgrädde 391 kcal/dl

Punsch 259kcal/dl

Whisky 245 kcal/dl

Vodka 230 kcal/dl

Rött vin 72 kcal/dl

Vitt vin, torrt 69 kcal/dl

Starköl 50 kcal/dl

Läsk 41 kcal/dl

Folköl 36 kcal/dl

hehe =)

2009-04-03 @ 11:56:40
Postat av: M

Ingen sprit!!!

Precis så petiga ska Vi vara...

2009-04-07 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0