Arbetsnarkoman

Tjingeling !

Har inte hunnit uppdatera bloggen (läs mitt liv) pga. jobb. Som vanligt. Jobb jobb jobb. Denna vecka är det jobb tisdag-söndag. Hela påsken ska jag jobba medans alla andra har lyxlivet att vara lediga. Men påsken innebär bra betalt, bra betalt innebär att kunna göra mer saker och så fortsätter det...

Har haft mycket stressigt på jobbet denna vecka. Eller egentligen har det gått i vågor. Men jag har haft riktigt roligt. Jag är så enormt lyckligt lottad att jag har mitt jobb. Att jag har mina arbetskamrater. Gillar dom skarpt.

På torsdag börjar min massör utbildningen. Ska bli riktigt spännande.

På måndag ska jag börja med hård träning igen. Har varit sjuk länge. Eller har blivit halvfrisk. Har alltid haft kvar nått crap i kroppen så jag aldrig har känt mig 100% bra. Känner mig fortfarande inte 100%, men nu skiter jag i det. M å s t e träna nu. Får abstinensbesvär.. not goot...

Ikväll blir det utgång, fast måste erkänna att det tar emot. Jag är sjuuukt trött... Får aldrig sova ut. Så är helt sliten i kroppen... =(

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0