Angel

Så - nu har det gått en vecka sen jag skrev. Herregud (pinsamt)

Helt ärligt så har jag faktiskt varken haft tid eller lust att skriva... Haft annat för mig tyvärr. Lite mucho mucho just nu.

Idag har jag varit på två lägenhetsvisningar. Kommer ha sån beslutsångest imorrn.. phuuu...

I lördags var jag ute med eliten. Vi hade sjukt kul. Kalle Baah spelade. Älskar deras låtar - "you are my angel and you light up" - Dom är grymma. Det var mycket folk och roligt folk. Så lyckad kväll !! Sedan var det bara att stiga upp kl 7.00 på söndag morgon. Så hemskt bakis/trött (läs fortfarande full). På söndag morgonen blev det skolbänken (8 tim). Massör utbildningen såklart =) Jag masserade ägaren i 1,5 tim. Efter det fick jag massage i 2 timmar av läraren (massageterapeut). Det var grymt skönt. Jag somnade, faktiskt. Ärligt talat. Sov sista timmen tydligen.

Idag har det blivit jobb samt en låååång kvällspromenad med M. Det var verkligen jätte skönt. Både skönt med promenad och kul med trevligt sällskap =) Thanks !

Nu ska jag fortsätta kolla på Ballar av stål. Ska verkligen försöka att skriva oftare. Men som jag skrev innan, har kommit saker i vägen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0