Yves Larock @ Café opera

Igår blev det utgång med H och N. Vi begav oss till Cafét för att se Yves Larock. Så jävla schysst ställe. Och grymt mycket fint ögongodis. Jag har aldrig varit på ett ställe där det varit så många snygga killar under ett och samma tak. Det är helt sjukt. Jag verkligen storm trivdes. Det här var min kväll lixom ! Hittade en sjukt fin kille. Vilka ögon *mmm* Vi hade ett speciellt "moment" där inne. Våra blickar mötes...och sen slängde jag mitt blonda hår åt sidan, jag kollade in i hans vackra blågröna ögon och han kollade in i mina blåa ögon.. det var åtrå vid första ögonkastet.. .. haha.. nee, men seriöst, han var sjukt fin.  Kan ju säga att det verkligen inte var sista gången jag var där..

Dock tråkigt med dessa platina blonda, botox/restylande sprutade läppar och upppumpade bröst som bara står och glor och kollar snett... Vad är deras problem? Känner dom konkurrans och är osäkra eller är dom bara idioter? Jag bara undrar. Skaffa ett liv ! Blir så trött..

Imorrn ska jag på jobb intervju.. Spännande!

Ikväll blir det jobb på gymmet. Nu ska jag städa och dunka musik !

Ciao

Kommentarer
Postat av: Norge

du får väl gå till cafet flera gånger.......

2008-09-26 @ 16:09:09
Postat av: Hanna

Jaa, jag får göra det =)

2008-09-26 @ 17:03:31
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0