Uppdatering om mitt liv

♥ Trivs toppen bra på mitt nya jobb. Så himla underbart. Får köra bil hela tiden, det är så skojjigt =) Turbo bil haha... Imorrn är jag ledig, ska bli skönt, ska försöka orka med en morgon promenad, men det är inte så suktande att gå ut imorrn bitti kl 6 på morgonen när det är typ 4 grader... Vi får se

♥ Jag har varit förkyld en vecka, as jobbigt och jätte tråkigt. Innan har jag tränat 5-6 ggr/veckan. Förra veckan blev det bara gymmet en gång, förstår ni vilken ångest ??? !!!.. usch... det funkar inte för mig.. Måste köra 5 gånger i veckan. Annars blir mitt liv upp och ner...Men jag skulle aldrig träna när jag inte mår bra. Oavsett om det är feber, eller ont i kroppen eller förkyld. Vill ju inte ha hjärtinflammation och dö.. :S Men nu går det mot det bättre och vilken dag som helst ska jag köra på gymmet igen.. Längtar !!

♥ Nu har jag gett mig fan på att klara det. Jag ska, jag vill, jag måste ! Ska verkligen ge allt. Allt allt allt. Börjar på en ny kula nu. Frågan är bara om jag verkligen är redo? Jag känner mig... velig...

♥ Jag har hållt på med flera sporter i mitt liv. Dansat, volleyboll, cheerleading, handboll, taekwondo. Det är bara några av de sporter jag gått på. Jag ville börja på hockey och fotboll men det blev aldrig nått av det. Fotboll hade verkligen varit min grejj. Jag älskar bollar (nej, jag syftade inte på det du tänker, haha) och gillar att springa, jag är duktig på att springa också, fan, varför började jag aldrig på fotboll? Jag undrar om man kan börja nu? Lite för sent väl? =(

Annars så hade jag tänkt börja på kickboxning nu. Men fattar inte hur jag ska hinna med all träning när det bara är 7 dagar på en vecka, varav jag vill träna på gymmet 4ggr/v och kickboxning 3 ggr/v. Blir 7 ggr i veckan.. Men men.. Har man höga mål och höga förväntningar på sig själv så.. vad ska man göra lixom?


Nu ska jag kolla lite på tv.
Har precis installerat min nya skrivare/scanner/kopiator =)...
weeiiii.. Ska scanna in massa gamla bilder och lägga upp.. haha.. Vilket nöje det ska bli !
Puss på er mina söta läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0