Birthday party *2

Tjiingeling !!!
Igår fyllde Hedda år. GRATTIS ! Blev mat, godis, mys och dricka hos henne. Sedan gick jag och K till ollan. Helt okej kväll ! Lumidee var grymma. As duktiga.. Bra låtar.. Hon hade en "egen" dj som spelade lite låtar och han var sjukt bra..

Idag fyller min underbara syster år =) Grattis världens bästa syster ♥ Blev fika hos henne idag. Jätte trevligt och mysigt och roligt folk.. Tack !

Ikväll får jag se vad som händer. Jag vill gå ut, men får se !

Igår var jag på jobb intervju och jag fick jobbet :D weiiii... Börjar på måndag. Håll tummarna för mig på min första arbetsdag *s*

Här är två bilder på mig från idag =) !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0