Träningsupplägget för veckan

Lever på träning nu för tiden..

Blev ju träning i måndags, rygg och axlar..

vilodag på tisdagen..

onsdag körde jag rumpa och myyyycket kondition (svett svett svett)

idag (torsdag) körde jag ben och mage..

Imorrn ska jag vila.. pga att min kropp inte har mkt ork.. har en förkylning på g, så vågar inte utsätta den för mer. Fast ska shoppa imorrn så lär nog springa in på Sats ändå och träna.. inte bra..

lördag kommer det bli bicept, triceps & bröst eller ett gå på ett hårt spinning pass

och söndag eventuellt bodypump eller något annat kul =)


Det går toppen bra med kosten också. Är ganska kostmedveten, så har inga problem med det. Igår lagade jag en jätte god middag som bestod av:

Hemlagat potatismos, som jag gjorde, jätte gott. Med torskfilé. På fisken så hade jag fetaost, spenat och svarta bönor. Blev super gott. Hade kokta grönsaker och en stor sallad till.. Yummie !!

Var och kollade på träningkläder idag, men blev så himla stressigt. Så tänkte åka iväg imorrn igen och kolla i flera timmar. Måste hitta det bästa kläderna. Jag tycker det är viktigt att trivas utseendemässigt och bekvämlighetsmässigt med sina träningkläder. Det gör träningen roligare !!

Nu ska jag ta och sussa om jag ska orka göra allt imorrn. Min kropp skriker efter vila..

Natti natti.. PUSS ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0