Träningen går framåt

Idag blev det träning (vad annars?). Veckan började hur bra som helst. Känns toppen. Åkte till Sats och tog på mig mina nya träningsskor, träningsbyxor och träningströja. Great ! Köpte även träningshandskar idag, i just LOVE them ! Jätte sköna och jätte snygga.

Snackade med Andreas idag om träning, kost och protein pulver. Så nu ska jag inhandla vassle och kasein =) Han är verkligen en sjukt duktig kille ! Han har verkligen sina mål och når dom. Jag avundas honom. Men jag har mina mål också och jag SKA nå dom. Det får ta den tid det tar. Hellre att det tar längre tid att bygga en snygg kropp, man får såååå mycket finare kropp, både utvändigt och invändigt.

Idag körde jag biceps, triceps och mage. Dom har underbara magmaskiner. Man får en sjuk träningsvärk. Lovely ! Det känns verkligen att man har blivit starkare. Iaf biceps och triceps. Har ökat på vikterna markant och det är verkligen jätte kul. Känns kul när träningen och att jag utvecklas och blir starkare. För det är ju mitt mål. Imorrn kommer jag nog träna ben. Tänkte även köra 1 eller 1½ timmes hård kondition. Blir intervallträning på springbandet då bränner man fett, sparar muskelmassan och förbättrar konditionen. Efter passet blir det bastu som gäller. . .

Har ni några frågor.. Om vad som helst, kost, träning, mitt liv, what ever, så fråga på, jag svarar på allt !!

Ikväll blir det filmkväll med gott att äta och trevligt sällskap =)

^^ Kram från träningsnarkomanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0