suck

Jag är så irriterad och ledsen..

Det är inte ofta jag träffar killar som är seriösa och när man väl har träffat nån som är seriös, då får man inte ens chansen att visa vad man går för. I alla fall inga träffar i nyktert tillstånd. Så himla tråkigt !

Seriöst, vad har man att förlora? Du lever ett liv och en del chanser får man bara en gång i livet. Man måste chansa för att vinna. Chansar man aldrig kommer man aldrig vinna.

Du skulle aldirg bli besviken på mig och om du mot förmodan skulle bli då, ja då har du ju iaf tagit chansen.

"Bättre att ha älskat och förlorat än aldrig älskat alls"...

Ge mig en chans, kräver inget mer.. lovar...


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad har du träffat för idioter?hade jag varit av det andra könet så skulle jag aldrig släppa dig:-D..ses i kv hoppas jag.puss o kram

2008-09-17 @ 13:59:29
Postat av: Hanna

Tack så mycket Nina =) Du är snäll du. Blir bara så ledsen av killar. Dom ger mig aldrig chansen att lära känna mig =( Puss & Kram !

2008-09-17 @ 15:25:20
URL: http://charliesangels.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-17 @ 15:27:39
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Maria

Men då :( lovar dig att det rätt kille dyker upp när du minst anar det. Och du kommer hitta den bästa! Ingen brådska eller oro vännen :]

2008-09-17 @ 16:17:56
URL: http://mcan86.blogg.se/
Postat av: Busan

JAG ÄLSKAR DEJ GUMMAN!! glöm aldrig det..vet att det känns segt just nu, men mannen med stora H' kommer att förstå att om han mister dig, har han mist den bästa av alla.. ('.') Me like u



puss Busan

2008-09-17 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0