shopping

Idag har jag varit i farsta centrum och handlat kläder och skor. Träningkläder och träningsskor såklart ! Det blev ett par as snygga nike byxor och skor och ytterligare ett par skor plus 2 träningslinnen. Ska även köpa träningshandskar och fixa protte pulve och köpa några hantlar, allt har inte hunnits med, men tar det på måndag =)

Blev iaf jätte sköna och snygga träningskläder. Handlade på intersport och stadium. Dom har bra grejer. Blev även lunch på kina restaurangen.

Jag skrev ju igår att jag inte skulle träna idag men jag var verkligen SÅ sugen på att gå till sats och träna. Hade det bara runt hörnet hela tiden. Men nu när jag kom hem så blev det 1 timmes promenad i skogen istället. Det var jätte skönt. Tog mina nya nike skor, som jag egentligen har planerat att BARA använda inomhus på gymmet och gruppträningarna, självklart så är jag så dum och tar dom ändå, blev massa lera o skit på dom, så nu har jag gjort rent dom i 30 min haha. Noga noga !!

Nu ska jag äta kycklingsallad så får vi se vad kvällen har att erbjuda =)

Hoppas ni får en härlig fredagkväll !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0