Reunion

Idag hade jag reunion med N. Vi har inte träffats på över en vecka. Jag har varit i Grekland och hon har varit i Kroatien =) Vi gick en lååång promenad på rudan. Jätte skönt. En powerwalk på 1,5 tim med BARA uppförsbackar. Bra träning för rumpan *me like*.. Träffade på en huggorm och en kopparorm.. usch.. Vi pratade om allt.. bla bla bla bla ... hon är så rolig.. Alltid så positiv och förstår mig när det gäller allt och lyssnar.. Tack för att du finns =) Efter promenaden och just då, två svettiga brudar så gick vi hem till henne och åt as god mat som bestod av fisk med spenat, feta ost och svarta bönor, hemlagad potatismos och en stor sallad och vatten till. Sjukt gott ! Tack..

Nu är jag hemma en sväng. Väntar på att mamma ska komma hem med hennes hemlagade soppa och äppelpaj med vaniljsås. Efter det ska jag gå till gymmet och jobba några timmar =) =( Ska bli kul, men är så trött.. Men blir nog kul. Kanske får se en och annan hunk.. HAHA..

Hörs sen ! Dags för en dusch nu

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0