Mys pys

Igår blev det massa myspys. Jag, H, K och T kollade på "hål i väggen" och åt grönsaker, dip, chips, godis, juice. Yummie! Blev en sen hemkomst men störtade i säng på direkten. Skulle iväg o träna imorse men orkade verkligen inte, så fortsatte sova istället ^^

Har gjort massa nyttiga saker idag. Städat, ringt viktiga samtal, fyllt i papper och sorterat och skickat iväg.

Imorrn bitti tänkte jag dra till gymgrossisten och köpa prottepulvet och efter det drar jag till Farsta och tränar. Ska även ringa massa samtal imorrn. Kvällen blir lugn. Skulle vilja träffa dig, men men. . .

Nu ska jag kolla på Idol. Så sjukt kul !!! Måste äta nått också *hihi* Så sugen !

Puss på rumpan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0