Its my life

Uppdatering sker....

I helgen var jag och stor handlade på willys. Blev huuuuur mkt mat som helst. Notan gick på 700. Så nu är hela frysen, hela kylen och alla skafferier fyllda. Det gör mig glad. Mat gör mig lycklig !

Tränade i söndags. Body pump, tog i extra mycket, kändes bra. Igår tränade jag och N på gymmet. Körde först 45 min på springbandet och sedan körde vi rygg, triceps och axlar. Idag tänkte vi gå iväg o köra kondis och rumpa, men N fick förhinder, så vi kör det imorrn istället. Jag ska även köpa protein pulver i veckan.

Igår spenderade man kvällen/natten på Sös..

Idag har jag gjort massa välbehövda saker. Städat, diskat, lagat mat några gånger (matvrak). Nu sitter jag och mumsar på nötter, bra omega 3 fetter i dom och så är det ju gott !

Får se vad kvällen har att erbjuda. Kanske ska träffa H, hon och T har kommit hem från Cypern. Vi kommer ha så mycket att prata om. Jag är så glad att jag har mina vänner. Dom är dom bästa som finns. Riktiga, ärliga, underbara, omtänksamma vänner. Ni är guld värt

Mina vänner och min familj, ni är mina änglar.. för alltid ♥

Nu ska jag mysa lite =)
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0