Fredag

Igår blev det utgång för mig och K. Blev ollan. Var rätt skapligt med folk där. Bra drag, dock ingen bra dj. Spelade skum musik :S Efter ollan drog vi med grabbarna och spelade guitar hero och sen vidare långt in i h**vete i skogen i Vega för att hälsa på några andra. Där satt vi o sjöng och hade det trevligt. Åt gjorde vi också. Det är viktigt. Mat mat mat ! Var dock bara jag som åt (som vanligt). Tur att man tränar 6 ggr/veckan, annars hade jag rullat fram..

Det här var den roligaste kvällen på läääänge. Jag har nog aldrig i mitt liv skrattat så mycket som jag gjorde igår. Sjukt roliga killar. Både jag och K var nyktra under hela kvällen =) Väldigt duktigt av oss!

Kom hem kl 11 imorse. Tro det eller ej. Jag har nog aldrig varit på en efterfest som varat så länge. haha. Ögonen började gå i kors och levde sin egen värld ungefär vid 7 tiden. Har sovit nu några timmar, får se vad kvällen har att erbjuda !
Utgång var planerat, men we´ll see

Ta hand om Er
Skriv gärna en kommentar, jag bits inte *blink blink* Blir bara glad ! =)
Puss ♥

Vill skriva en killes namn i hjärtat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Genom din positiva inställning till träning så inspirerar du mig till att träna!

2008-09-13 @ 23:56:47
Postat av: Busan

Du var ju f*n inte nyyykter gummsan ;)!!!!! hahaha

2008-09-14 @ 14:34:11
Postat av: Hanna

Kickan: Joho, var ju visst nykter. Köpte en bacardi. och ur den drack jag 1,5-2 dl dl, blir inte full på så lite gumman HAHA...



Anonym: Åh va roligt att höra =) Kul att man kan inspirera andra. Bara och fråga på om det är nått du undrar om träning eller kost. Jag svara i den mån jag kan =9 Lycka till med träningen !

2008-09-14 @ 15:11:46
URL: http://charliesangels.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

Heeej =) Hur är det med dig?

Ser att du tränar på!

Vi måste börja träna tilsammans när sats öppnar i haninge. Skit kul ju.

Ha de fint tjejen.

2008-09-15 @ 10:49:29
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0