Ingen rubrik

Helt sluuuuut efter dagens träningspass. Körde 1,5 timma på springbandet... phuu... efter det körde jag ben och rumpa och stretch i 1,5 timma. Sjuuuuukt jobbigt !!! Räknar med en jobbig träningsvärk imorrn & övermorron..

Ikväll blir det ev. utgång till Cafe Opera. Yves Larock ska dit. Jag vill dit, men ändå helt otaggad och känner bara för att mysa =) Får se hur jag gör. När jag tränar 6ggr/veckan så blir jag helt slut på kvällarna. Ska jag gå ut lär jag inte komma hem förens vid 4 på morgonen :S ... hur ska jag göra...?...


Imorrn på schemat har jag:

♥ Morgon promenad innan frukost 7.00-8.00
♥ Tvättstugan 7.00-11.00
♥ Åka in till Gymgrossisten på Söder?
♥ Städa badrummet
♥ Fixa alla viktiga papper och sortera dem
♥ Jobba på gymmet på kvällen
♥ Träna på gymmet på kvällen om jag hinner

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0