1 september

I lördags blev det utgång. Jag och K gick till närmaste krog dvs ollan. haha. Skulle vara guitar hero SM och ollan fyllde 20 år. Självklart, bäst som man är, så måste man ju gå dit o visa att man lever emellan åt =)
Sjukt bra drag men drack dock lite för mkt.. Som det kan bli ibland.. aj aj..

Gick på efterfest och sedan fick man sovsällskap. Helt underbart. Han var underbar. Mys i 12 timmar. Kan det bli bättre? *ler*

Nu ska jag städa här hemma, snart kommer hyresvärdarna och ska fixa lite grejjer här hemma. Sedan ska jag passa syrrans lgh medan hon o hennes man är i London. Jag skulle följt med, ack, nu ångrar jag mig. Men behöver lägga dom pengarna på annat just nu. Dessuom kom jag ju faktiskt hem från Grekland i fredags. Men älskar ju att resa, så man blir ju så ressjuk när andra åker.

Ska även lyxa till det med hårinpackning och dylikt idag. Myskväll ikväll.. kanske med sällskap?

Skriver senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0