Happy face

Igår jobbade jag 7.30 till 15.00, Värsta lyxtiden. Alla andra dagar har jag fått jobba 7.30 - 17.00.. kul lixom.. kommer hem sent och ska orka gå till gymmet och träna 2 timmar.. phu..  Efter jobbet igår iaf så åkte jag till tandläkaren. Har inte varit där på 1½ år. Jag hade inga hål, som tur var. Jag har inte haft ett ända hål i tänderna under mina snart 21½ år (peppar peppar ta i trä). Så räkningen hos tandis igår blev relativt billig. Igår kom även boxen med alla 400 kanaler.. weiii.. Var sjukt kul och se. Dessutom har bilden blivit typ 90% bättre.. nice !!

Idag har jag också jobbat. 7.45-16.00. Under dagen idag så var det polisbilar öööööverallt och helikoptrar och poliser sprang hit och dit. Då visade det sig att det var ett värdetransport rån eller rån på banken i Haninge centrum och rån på Jysk i Brandbergens centrum. Duktig som man är så ringer man Aftonbladets tipstelefon som inte visste om rånet på Jysk. Om det blir en artikel om det så skulle jag få tipspengar men vi får väl se hur det blir med den saken..

Imorgon är jag ledig. Det händer inte ofta. Har ett rätt skön vecka den här veckan. Imorrn har jag först möte med en fd chef som vill att jag ska bärja jobba hos dom igen. Sedan efter mötet ska jag iväg till min personliga tränare. Första gången imorrn. Ska bli jätte spännande ! Längtar verkligen, men tror att det kommer bli ett riktigt hårt pass...

Nu surrar en helikopter utanför här.. Den är jätte nära.. Tror dom har hittat sitt byte.. Fuck, they found me..
Nu ska jag görra mig under täcket !

So long ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0