Tränat sjuuuukt hårt idag !

Idag hade jag tid hos min PT kl 11.00.

På schemat idag var det ben och mage. Jag kan säga så här, jag har ALDRIG i hela mitt LIV tränat hårt och svettats hårt som jag gjorde idag. Och jag menar det. Verkligen !! I slutet av träningspasset så var jag så slut så jag ramlade ihop. Hade inga som helst krafter kvar..

Vilken hård PT jag har.. När jag tog i så säger PT:n  "kom igen nu, tycker du det e jobbigt eller..?" haha, skojja inte. Svetten bara lackade. Min PT är grymt duktig. Peppar mig verkligen och riktigt psykar mig. Men efter passet så känns det hur skönt som helst. Men jag trodde ärligt talat att mitt huvud skulle sprängas av blod.

Efteråt träningen blev det en banan och en low carb protein drink.. *gott*

På väg hem så får jag ett sms att mina grejjer från gymgrossisten har kommit. weiiii. Så nu har jag hämtat ut protein pulvret, bars, shaker mm. Lovely !!

Nu ska jag laga lunch som kommer bli korvstroganoff med ris och massa sallad..

Några dagar framöver kommer jag knappt kunna gå, stå eller torka mig själv i arslet, så om någon kan vara min personliga assistent så tackar jag gärna ja !!

Ikväll blir det promenad eller typ yoga på gymmet..
We´ll see vad jag orkar med..
puss


Kommentarer
Postat av: Matte

Mer protein till folket:::

2008-10-29 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0