Personlig tränare is the shit

Idag var jag hos min nya personliga tränare. Fy fan säger jag bara. Vad duktiga dom är ! God damn. Och va dom är hårda. Tog mycket mer vikter än vad jag vanligtvis gör. Vilken kämpar glöd ! Jag tog i så det nästan började spruta rök ur öronen på mig, eller det kändes så iaf. Verkligen lyckad träning idag. Vi tränade rygg och biceps. Gissa om jag kommer ha träningsvärk några dagar framöver. Efter passet var jag helt skakis i kroppen. Så sjukt med dessa endorfin kickar. Inget knark i världen kan ersätta den kicken och glädjen jag får av träning. Nu är jag på gång ! Jag satsar 110%. Jag är taggad som fan att nå mitt mål och jag KOMMER nå mitt mål...

Övrigt idag så har det verkligen varit en TOPPEN dag ^^

Jag var på jobb intervju imorse (innan träningen) även fast jag redan har ett jobb. Men det var en fd. chef som ringde upp mig och ville att jag skulle börja jobba för dom igen. Allt gick bra och jag får jobbet om jag vill. Men jobbet som jag redan har, trivs jag så sjuukt bra på, så kommer nog inte byta, utan jag kommer nog vara kvar på jobbet som jag redan har. Jag har även löneförhandlat med min nuvarande chef och fick en toppen lön.. weiii =) Så glad.. Fick även förlängt vikariat..

Allt har verkligen gått hur bra som helst idag.. En oslagbar dag.. Imorrn blir det jobb 7.30-12.00 Jätte skön tid. Sedan blir det gymmet, tvättstugan, äta lite kräftor, fixa lite hemma. På fredag är jag ledig igen och ska till min PT (personliga tränare) igen =) Längtar redan..

Nu ska jag se efterlyst och sen sussa

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0