Fredag

Tjingeling !

Idag har jag varit ledig och det har varit så välbehövligt. Har bara sovit ut, ätit en härlig frukost bestående av: 2 ägg, te, multivitamin dryck, skivad äpple och satsumas, 1 mörk knäckemacka med skinka, gurka och paprika och lite havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Som ni märker så är jag en storälskare av frukost *ler* Anser också att det är det viktigaste målet på dagen.

Med tanke på att jag aldrig får vagnen ur arslet, eller egentligen har jag väl inte den tiden att åka in till stan och handla protein pulver, så beställde jag nu via internet. Köpte både vanilj, jordgubb och choklad smak och en shaker och lite små saker. Längtar till jag får det =) Kommer nästa vecka mellan tisdag-torsdag.

Idag har jag även spelat på stryktipset. Eller matcherna går imorrn men jag fyllde i det idag redan. Så har man det gjort. Undrar hur många miljoner jag vinner imorrn... Det återstår att se !!

Till middag idag blir det en skaldjurs risotto bestående av kräftor, räkor, ris, nån god sås till och massa sallad. Yummie !

Ikväll kanske jag ska träffa M. Var länge sen jag träffade honom. Har verkligen saknat honom. Han får alltid mig att skratta. Han är grym !

Hoppas ni får en trevlig helg !
Puss på er

ps. Ni får gärna skriva en kommentar. Ni är så dåliga på det. Antingen tycker ni att jag är farlig eller så är det bara så enkelt att det är ni som e alldeles för tråkiga och mesiga.. upp till bevis.. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0