Allt om träning

Träning träning träning.. Finns det någon som är så underbart? =)

Idag var jag och tränade.. Körde rygg, mage och sprang på springbandet.. Vad händer när jag springer då? Joo, jag sträcker mig i ljumsken. AJ ! Så nu har jag haft ont hela dagen och typ haltat. Mindre kul ! Och ändå tänker jag gå och träna imorrn.. fy på mig.. men ska bara träna överkroppen imorrn. Inte ens röra någon maskin som har med benen att göra..

Har bokat en personlig tränare idag också. Ska dit första gången nästa vecka.. Läääängtar !!

Hoppas att min Fitness Magazine kommer hem i brevlådan snart också..

Tänkte ju resa till Mauritius 2 veckor i december, men blev inget av det *ledsen*. Men hoppas på att det blir annan resa i vinter. Thailand igen kanske? Vi får se !! Kärleks trip med mig? ;)

Jobbat ikväll. Tiden gick fort och allt gick bra. Älskar mitt jobb. Jätte trevliga arbetskamrater, toppen chef, underbara vårdtagare... kan inte bli bättre =)

Jag undrar varför alla protein burkar ska vara SÅ STORA..? Varför finns det lixom inte 300 gram ? Kul att man alltid ska köpa 1000 g varje gång och så smakar man någon ny smak, så smakar de skit, då har man lagt ut 500 spänn helt i onödan. Bättre om det fanns mindre burkar eller provsmak för dom som vill... hum...

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka, sen sussa. Gymmet imorrn vid 10 tiden, måste vara pigg och glad då =) !!

Ciao Bellos






Kommentarer
Postat av: Robin

ang. provsmak, skriv ett mail till ett kosttillskotsföretag och säg att du ska starta en ny hälsobutik och skulle vilja ha lite samplingar på va de har för prudukter. Vipps kommer det en kartong till just dig med 10 småpåsar med prudukter, och du kan sprovsmakningskväll! Helt gratis!

2008-10-27 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0