Tisdag

Merhaba !
Igår blev det jobb.. 16.00-21.00. Men det var mycket under kvällen. Men innan jobbet så var jag på gymmet 2 timmar och körde armar, axlar och bröst. Skönt ! En härlig stretch efteråt blev det också (självklart).

Idag har jag också jobbat. 8.00-17.00. Gått jätte bra =) Efteråt åkte jag och syrran till pappa för att fira farsa dag i efterskott. Blev smörgåstårta. Den smakade sjuuuukt gott. Med räkor och lax. Yummie.. Blev lite kakor och sånt till efterrätt. Gjufs dag idag. Sånna dagar måste man också ha.

Imorrn är jag leeedig hela dagen. Så då blir det träning på förmiddagen. Sen äta lunch, shoppa lite fina underkläder, sen hem och städa massor och sen träna igen på kvällen.

På torsdag blir det träning på förmiddagen och sen jobb (16.00-21.00)på kvällen. På fredag jobbar jag 7.30-16.00 tror jag, och sen blir det ev. gymmet eller en powerwalk för att sedan hitta på nått kul på kvällen. Är ledig hela helgen och det kommer bli en toppen helg =) !!

Nu ska jag se tv och gosa ner mig under täcket..
wanna join..?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0