High life

Jaha, igår hade man inbrott.. i källaren.. det var mindre kul.. Både jag och grannen hade det. Så hela dagen idag har tillbringats med poliser för att göra diverse saker.. Mer orkar jag inte skriva om..

Skrev ju senast i onsdags. Då jag körde ben och rumpa på förmiddagen på gymmet. På kvällen blev det step på gymmet. Röd klass. Vilket innebär den svåraste klassen. Men det var riktigt kul ! Så välbehövligt för mig att göra annat än bara bygga muskler på gymmet.. Gräääjt =) !!

I fredags blev det jobb och efter det mötte jag upp A för att träna ett danspass. Det var rooooligt. Kvällen bjöds på bowling. vi var 11 pers och självklart låg man i topp *blink blink* som vanligt.. Efter bowlingen blev det ett kort besök på ollan. Men var inte direkt någon lyckad kväll där pga av tjafs. Men sånt händer när folk inte kan vara ärliga tydligen..?

Igår så gjorde jag inte heller så mkt.. Förutom att sitta med anmälning och snacka med polisen. Blev myskväll på kvällen =)

Idag har jag sjukt tråkigt. Sitter och planerar min träning i framtiden. Jag och en kompis ska eventuellt börja på en rolig sport *hihi*. Men vi får se hur allt blir. Hänger på flera saker. Men ska ringa imorrn och se hur allt blir !!

Morgon dagen kommervara HEMSK. Fy fan... usch... gå upp tidigt för att åka iväg o göra en tråkig och jobbig sak.. bläää... Tur att det finns lugnande mediciner.. Efter det ska jag träna rygg och mage på gymmet och på kvällen ska jag träna dansaerobics.. Ser fram emot det

Nu ska jag äta tacos !
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0